Esita küsimus elik@nlib.ee

Eurokampaania räägib eestlastele julgeolekust ja hispaanlastele migrantidest

12.12.2018
  • 2009. aastal tegi europarlament ELis esimesena sotsiaalmeediakampaaniat.
  • Mõnes riigis räägitakse tänavu rohkem migratsioonist, teistes aga tööpuudusest.
  • Riikidele on oluline, millise juuste- ja nahavärviga isikud kampaanias osalevad.
  • Baltimaades räägib eurokampaania ühe olulise teemana julgeolekust ja kaitsest.

Tuleval kevadel inimesi europarlamenti valima kutsudes püütakse varasemast rohkem keskenduda iga rahvuse omapärale, lubab Euroopa Parlamendi kommunikatsioonidirektor Stephen Clark.

Britist euroametnikule on eelseisvad eurovalimised kolmandad, mille kampaaniaga ta seotud on. Kuigi Clark saab ELi palgale jääda ka pärast Brexitit, on see esimene kord, kus tema kodumaad see hääletus ei puuduta.

Loe edasi: postimees.ee