Esita küsimus elik@nlib.ee

Dario Cavegn: võitlus Euroopa rahvusringhäälingute tuleviku eest on alanud

01.03.2018

Erameedia sõltuvus turundajatest ja kampaaniameistritest on süvenenud. Seetõttu otsivad võltsuudiste ning sisuturunduse ajastul üha rohkem meediatarbijaid tasakaalustatud ja tõest teavet just avalik-õiguslike väljaannete programmist. See võib aga põhjustada era- ja avalik-õiguslike meediaruumide vahel konkurentsisõja, kus pole kaalul vähem ega rohkem kui Euroopa rahvusringhäälingute tulevik, leiab news.err.ee vastutav toimetaja Dario Cavegn.

Olukord Eesti erameedia maastikul on samasugune nagu igalpool. Kirjastajad kaotavad veebimeedia pealetungi tõttu püsitellijaid ja reklaamitulu. Erameedia proovib kompenseerida kahjumit otsides uusi tuluallikad. Seda eelkõige reklaamitööstusest.

Nii on muutunud meieni jõudev teave kui ka uudiste pakkumisega seotud ärimudel. Kuna rohkem jälgijaid ja unikaalseid külastajaid tähendab rohkem reklaami käivet, hakkab erameedia vaatama uute auditooriumi sihtgruppide poole. Reklaamirahal püsivatel meediagruppidel on ellujäämiseks vaja uusi klikke ja lehekülastusi ehk uusi sisutarbijaid. Seda iga hinna eest.

Loe edasi: err.ee